Check Beste Prijs | Check 20+ jaar ervaring | Check Voor 17:00 besteld is vandaag verzonden! | Check Gratis verzending vanaf € 50,- | Check Gratis afhalen in onze winkel | Check 660+ Klant Reviews 9,5
Retourneren en Reparatie

Direct naar de juiste informatie:
Herroeping
Reparatie
Retour adres


Informatie rondom herroeping en retour

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige aankoop bedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u terug naar de winkel van dj-verkoop zijn voor eigen rekening. Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan DJ-Verkoop geretourneerd worden. Zorg er dus voor dat u bij het openen niets kapot scheurt maar het plakband voorzichtig door snijdt zonder de spullen of verpakking te beschadigen. (Wanneer u iets defect heeft ontvangen dan zullen wij dit voor u vervangen voor een nieuwe of in sommige gevallen direct repareren en weer aan u retourneren)


Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

  1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
  2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
  3. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.

Lees ook: Algemene voorwaarden


Bij het retour sturen van een of meerdere producten is het van belang dat ook de originele verpakking van de spullen niet kan beschadigen tijdens transport, verpak de spullen dus goed in een stevige omdoos zodat de producten en verpakking niet kunnen beschadigen tijdens transport. Plak dus de originele dozen niet onnodig dicht en beplak de originele dozen en verpakking niet als dat niet noodzakelijk is. (schade bij de retour is voor uw rekening dus zorg dat het goed verpakt is, als u zeker wil zijn kunt u het ook verzekerd retour verzenden)

Er zijn 2 manieren voor het aanmelden van uw retour om uw retour goed af te kunnen handelen. (kies welke voor u het makkelijkste is)

Optie 1:
  • U logt in op de website of klikt rechts boven op uw naam als u al ingelogd bent, dan klikt u op orders en klik rechts op Details van de order die u (gedeeltelijk) wil retourneren. Dan ziet u als het goed is een retour knop. als u hier op klikt kunt u der retour invoeren en aanvragen.
    Na akkoord ontvangt u een mail en kunt u in uw account onder het kopje retouren uw retour terug vinden en helemaal rechts het retour formulier downloaden en uitprinten.

Optie 2:
  • Meld uw retour aan door te antwoorden op uw orderbevestiging. Vermeld in deze mail duidelijk of u wil ruilen of wat u wil retourneren.
    Klik hier om het retour/herroeping formulier te downloaden.

Voeg het formulier toe in de doos van uw retour en vermeld op de omdoos altijd duidelijk uw ordernummer.
Het bijvoegen van het retour formulier is niet verplicht maar hiermee kunnen we de retour wel veel sneller verwerken.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na het compleet retour ontvangen van de goederen zonder schade terug storten.

p.s. Wanneer we een retour ontvangen zonder enige informatie bij welke order het hoort en wat er mee gedaan moet worden kunnen we niet beloven dat de retour binnen 14 dagen kan worden afgehandeld.

Uitzonderingen retourneren

Let op:
Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn de producten die slaan op één of meer van de onderstaande voorbeelden:

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  3. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  5. Die snel kunnen bederven of verouderen;
  6. Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  7. Voor losse kranten en tijdschriften;
  8. Voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Terug naar boven





Informatie omtrent reparatie:

Heeft u een defect product ontvangen of is het binnen de garantie termijn defect gegaan? Meld het dan direct bij ons aan per mail door te reageren op uw orderbevestiging die u van ons op de mail heeft ontvangen direct na uw bestelling, vermeld hierin duidelijk de klacht omschrijving en over welk product het gaat.
Wij zullen u dan laten weten hoe we het verder zo snel en goed mogelijk voor u kunnen gaan oplossen.
Wanneer u in de gelegenheid bent om langs te komen in onze winkel dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Wanneer u een of meerdere producten naar ons terug stuurt voor reparatie zorg er dan voor dat alles goed is verpakt zodat het tijdens transport niet kan beschadigen. Ook is het belangrijk dat wij de verpakking weer kunnen hergebruiken om het weer terug naar u te zenden.

Wanneer het niet onder garantie valt ontvangt u van ons z.s.m. hierover bericht en een prijsopgave van wat de reparatie ongeveer zal gaan kosten.

Terug naar boven




Ons Adres voor retouren en reparatie:

DJ-verkoop / RMA Quality Sound
Oostzijde 302-36B
1508 ET Zaandam

info@dj-verkoop.nl
075 750 1313


Mocht je alsnog met vragen zitten dan ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen via telefoon nummer 075 750 13 13, via de online chat maar ook per email op info@dj-verkoop.nl.

Terug naar boven